مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: میزان برخورداری جمعیت روستایی آذربایجان غربی از نعمت برق در آستانه ۱۰۰ درصدی قرار گرفت.

اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: طرح برق رسانی به روستا‌ی صعب‌العبور گاموس با جمعیت ۱۰ خانوار به طور دائم و ۲ خانوار به صورت فصلی واقع در شهرستان ماکو آغاز شد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

حسن‌بکلو در ادامه عنوان کرد: همچنین در راستای توسعه شبکه و برق‌رسانی به این روستای صعب‌العبور ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط ۲۰ کیلوولتی، ۳۲۰ متر خط فشار ضعیف هوائی ویک دستگاه پست هوائی به قدرت ۲۵ کیلوولت آمپر احداث شده است.

وی در خصوص برخورداری مناطق روستایی استان از نعمت روشنایی برق تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت برق استان، روستا‌های برق‌دار استان به ۲ هزار و ۸۱۸ روستا افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: این شرکت در راستای تسریع در روند محرومیت‌زدایی، ایجاد نشاط و زدودن غبار محرومیت از سیمای روستاها، همواره خدمات‌رسانی مطلوب به روستائیان را اولویت خود می‌داند و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.