سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی در گیلان

شبکه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز گیلان امروز همزمان با دهه مبارک فجر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

آیین آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی صدا و سیمای گیلان امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن ماه) با حضور قائم مقام معاون امور استان‌های رسانه ملی و مسئولان استانی برگزار شد. 

تقی ربانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در این مراسم گفت: شبکه‌های انتخاباتی این مرکز برای معرفی نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با بیان اینکه شبکه‌های محلی انتخابات گیلان از طریق کانال‌های فرکانسی فرستنده‌های صدا و سیمای گیلان قابل دریافت است، افزود: ۸ ایستگاه فرستنده این مرکز، ۱۱ حوزه انتخابیه استان را برای دریافت شبکه‌های انتخابات پوشش می‌دهند و هر کدام از این شبکه‌ها با کد‌های مخصوص کانال یابی می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی را زمینه انتخاب آگاهانه مردم دانست و تصریح کرد: صدا و سیما گیلان در راستای عدالت انتخاباتی، انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری بستر‌های لازم و فرصت برای معرفی نامزد‌های انتخابات فراهم کرده است.

مجتبی شکوری، قائم مقام معاونت امور استان‌های رسانه ملی هم در این مراسم با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۰ شبکه محلی برای معرفی نامزد‌های انتخاباتی در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۹۷ شبکه خارج از تهران آزمایشی در حال فعالیت هستند و به تدریج رسمی آغاز به کار خواهند کرد.

او با بیان اینکه این شبکه‌ها با دستور مستقیم ریاست سازمان و با هدف افزایش آگاهی مردم درزمینه انتخابات راه اندازی شدند، افزود: هدف اصلی رسانه افزایش مشارکت مردمی در انتخابات است و همه باید برای این هدف مهم تلاش داشته باشیم و در این مسیر عدالت را در معرفی نامزد‌ها رعایت کنیم. 

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این مراسم با قدردانی از ابتکار عمل رسانه ملی برای راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی گفت: این کار بسیار ارزشمند است و زمینه معرفی نامزد‌ها را به مردم فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه در مناظره‌ها باید اخلاق رعایت شود، افزود: مناظره‌ها باید در چارچوب اخلاق و قانون باشد.

استاندار همچنین بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تأکید و تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام، انقلاب و ناامیدی بدخواهان و دشمنان خواهد شد.

عباسی معرفی نامزد‌های اصلح از طریق شبکه‌های محلی انتخابات به مردم و دیگر رسانه‌ها را بسترساز مجلسی قوی، کارآمد و در شأن نظام و مردم دانست. 

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم به حرکت پرقدرت انقلاب در مسیر رشد و تعالی اشاره کرد و گفت: این دوره از انتخابات بسیار حساس است و میزان مشارکت مردم تأثیر بسزایی در رشد و پیشرفت نظام و انقلاب دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.