سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی تأکید کرد.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (چهارشنبه ۲۰ دی ماه) در نشست ویژه انتخابات گیلان گفت: حضور در استان‌ها با هدف بررسی میدانی وضعیت آمادگی‌ها برای برپایی انتخابات شکل می‌گیرد.

او با اشاره به زمان ۵۰ روز باقیمانده به انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور افزود: پایش آمادگی برپایی انتخابات در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه گیلان تجربه خوبی در برپایی انتخابات دارد، تصریح کرد: کشور از سال گذشته با تشکیل ستاد‌های استانی و شهرستانی برای برپایی انتخابات آماده شده است و گیلان هم در این بخش عملکرد خوبی داشته است.

اسلامی با تأکید بر برپایی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی باشکوه و پرشور گفت: برای برپایی انتخابات باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند چرا این مهم با مشارکت بین دستگاهی تحقق می‌پذیرد.

او همچنین با تأکید بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی افزود: نامزد‌ها تمام هزینه کرد‌های مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر ضرورت پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه نیز تأکید و تصریح کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه‌های نامزد‌ها می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۰ دی ۱۴۰۲
منم همیشه برام سوال بود اینهمه پول برای انتخابات رو طرف ازکجا میاره.. ما ب خرج اجارمون موندیم بعد یکسری واسه انتخابات میلیاردی خرج میکنن.. واقعا شفافیت ضروریه
Iran (Islamic Republic of)
یک انقلابی
۱۳:۰۲ ۲۰ دی ۱۴۰۲
واقعا هزینه انتخابات رو اعلام میکنن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نخبه
۱۲:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
تمامی افرادی را تایید صلاحیت کردید که کوچکترین شفافیت مالی ندارند.
تمامی بانوان باسواد، فرهیخته ، عالم و متعهد، و مردمی در حوزه ی قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ رد صلاحیت شدند.

قاسم عزیز زاده گرجی صلاحیت برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد، مردمی، باسوادپرور ، همراه با برابری جنسیتی را ندارد.
استانداری و ستاد انتخاباتی مازندران با طالبان هیچ فرقی ندارد
رای بی رای