سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

مردم تمام قد پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

فاطمی گفت: مردم تمام قد پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و برای قدردانی مردم باید تکریم، خدمت صادقانه، جهادی و بی وقفه به آن‌ها صورت گیرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست مشترک با فرمانداران و بخشداران به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف به ویژه موارد مرتبط با انتخابات گفت: ایام الله دهه مبارک فجر به نوعی عید فطر ملت ایران است و بعد از یک دوره طولانی محرومیت‌های معنوی و مادی، گشایشی در امور ایجاد، و دوران ساخت و ساز و عمران و آبادانی آغاز شد.

استاندار یزد گفت: بواسطه نعمت انقلاب و جمهوری اسلامی، زیستن در سایه اسلام با حضور مردم و تحت مدیریت یک رهبر الهی در استمرار ولایت الله و ولایت پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) ادای شکر واجب است..

 او بیان کرد: با وجود شکل گیری انقلاب‌های متعدد در دنیا و فاصله گیری مردم پس از چند سال، ملت ایران بعد از گذشت چهل و شش سال از شکل گیری انقلاب اسلامی، تمام قد پای آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایستاده و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

مهران فاطمی با اشاره به یکی از بیانات‌های امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خواست مردم باید محقق شود و اینکه مردم همه کاره اند گفت: ایمان به این بیانات، باید در رفتار کارگزاران دولت اسلامی مشهود باشد و خاکساری و تواضع در برابر مردم، حضور در متن مردم، شرکت در نماز‌های جماعت و نیز باز بودن درب اتاق بر روی مردم باید انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.