سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه‌های آموزش گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی تهران

کارگاه‌های آموزش گردشگری در حاشیه غرفه مازندران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: کارگاه‌های آموزش گردشگری در حاشیه غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه‌های آموزشی توسط موسسات آموزشی سپنتا روژان طبرستان، دوستداران بیشه و هفت اقلیم مطابق با سرفصل‌های مورد تایید واحد آموزش گردشگری در غرفه مازندران و حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: گردشگری مبتنی‌بر طبیعت و فرهنگ، زباله صفر در گردشگری، مدیریت پسماند زباله در تاسیسات گردشگری، تلفیق معماری هیرکانی و معماری بومی استان، دویدن در جنگل، گردشگری ورزشی و اصول محیط زیست و جامعه بومی در گردشگری ورزشی از جمله عناوین این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی است که براساس روزشمار برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

او از حضور فعال بوم‌گردی پرداروم تنکابن در برگزاری این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: اولویت مازندران بر آموزش و معرفی جاذبه‌های جاده‌ای و مسیر سبز استان تعریف شده است. امیدوارم با همکاری خوب موسسات آموزشی شاهد حضور فعالان این حوزه به ویژه تاسیسات گردشگری و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات باشیم.

ایزدی با اشاره به حضور فعال بخش خصوصی در غرفه مازندران درهفدهمین نمایشگاه بهمن ماه جاری، افزود: حضور گردشگران در بخش خصوصی در توسعه گردشگری نقش اساسی دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: حضور در این نمایشگاه برای علاقمندان به توسعه گردشگران آزاد است و زمان برگزاری این دوره‌ها به زودی اعلام می‌شود.

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقمندان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.