سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی

فردا در استان مرکزی برف می‌بارد

کارشناس هواشناسی استان گفت: سامانه‌ای بارشی با هسته سرد از بعدازظهر فردا پنجشنبه فعالیت بارشی خود را از مناطق جنوب غرب استان شروع خواهد کرد.

مرادی گفت: مطابق بررسی‌ها در ۲۴ ساعت آینده به دلیل عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو احتمال بعضی بارش‌های پراکنده برف در مناطقی از استان به خصوص مناطق کوهستانی نیمه شمال و بعضی نواحی نوار غرب استان دور از انتظار نیست.
او گفت: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی نشان می‌دهد سامانه‎ای بارشی با هسته سرد از بعدازظهر فردا پنجشنبه فعالیت بارشی خود را از مناطق جنوب غرب استان شروع خواهد کرد و تا اواخر وقت پنجشنبه سایر مناطق استان نیز تحت تأثیر فعالیت بارشی این سامانه قرار خواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: بارش‌ها عمدتا به صورت برف خواهد بود و تا جمعه شب و در بعضی مناطق استان به صورت پراکنده تا بامداد شنبه تداوم خواهد یافت. 
مرادی تصریح کرد: دمای هوا از روز جمعه به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و این روند کاهشی در دمای شبانه تا اواسط هفته آتی تداوم خواهد یافت. 
او افزود: به دلیل وجود رطوبت کافی و کاهش دما در طی فعالیت این سامانه و همچنین بعد از عبور سامانه در ساعات سرد شبانه روز در روز‌های ابتدای هفته آینده گاهی پدیده مه در مناطق مستعد موجب کاهش دید افقی خواهد شد.

برچسب ها: برف ، باران ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.