مسیر روستاهای بخش نوبران ساوه مسدود شد

بارش برف زمستانی موجب انسداد مسیر ۸۲ روستا در بخش نوبران ساوه شد.

مسئول راهداری شهر غرق آباد گفت: از شب گدشته بارش برف در این منطقه شروع شد و تلاش راهداران برای باز نگه داشتن محور اصلی ساوه همدان ادامه دارد.
سلیمی افزود: با بارش‌های شب گذشته مسیرهای ارتباطی ۸۲ روستا در بخش نوبران مسدود شده است و تردد در بعضی محورهای فرعی مثل بیات، صرفا با زنجیر چرخ و ایمنی در تردد امکان‌پذیر است.
او ادامه داد: کولاک ناشی از برف در محور قدیم ساوه همدان حدفاصل شهر نوبران تا گردنۀ دخان هم اکنون کار راهداران را با سختی مواجه کرده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه نیز گفت: این بارش ها در آزاد راه ساوه - همدان و ساوه - تهران باعث لغزندگی سطح جاده شده و راهداران از شب گذشته تاکنون در حال برفروبی و نمک پاشی این مسیر برای تداوم تردد مسافران هستند.
غفرانی با اشاره به اینکه در حوزه استحفاظی اداره ساوه پنج روستا مسدود شده است افزود: هم اکنون راهداران علاوه بر آزادراه در مسیرهای اصلی و فرعی به ترتیب اولویت در حال برف روبی و نمک پاشی هستند.
رئیس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای غرق آباد ساوه نیز گفت: در این بخش نیز طی ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ کیلومتر در محور قدیم ساوه - همدان، غرق آباد - بیات و بعضی مسیرهای فرعی برف روبی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.