سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد عدالت تبلیغاتی با راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی

مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: راه اندازی شبکه‌های تبلیغات انتخاباتی فرصتی بی نظیر برای نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رسول شکری نیا در نشست با مدیران شبکه‌های انتخاباتی گلستان تاکید کرد: رسانه ملی با هدف ایجاد عدالت تبلیغاتی، در بزرگترین راه اندازی شبکه‌های رسانه‌ای در سطح دنیا، اقدام به راه اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده است.

شکری نیا افزود: رسانه ملی بر اساس اصل بی طرفی بدون توجه به گرایشات سیاسی نامزد‌های انتخابات، فرصت برابر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای را در اختیار همه متقاضیان قرار داده است.

وی تاکید کرد: با تلاش همکاران فنی صداوسیمای گلستان در حدود ۹۰ درصد استان تحت پوشش شبکه‌های تبلیغات انتخاباتی قرار گرفته است و نامزد‌های انتخاباتی می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

شکری نیا افزود: نامزد‌های انتخاباتی در بسته انتخاباتی می‌توانند از ۱۰ نفر از هواداران خود استفاده کنند و این بسته‌ها با قرعه کشی زمانی یکبار پخش شده و دوبار هم باز پخش خواهد شد.

در استان گلستان در ۶ حوزه انتخابیه ۶ شبکه تبلیغات انتخاباتی با عناوین هیرکان، خلیج گرگان، نگارستان، کبودوال، قابوس وآبشاران راه اندازی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.