مدیرکل صداوسیمای گلستان از تولید سریال «تاکسی بهارستان» و تله فیلم «وسواسی» در سیمای این مرکز با رویکردی انتخاباتی خبر داد.

رسول شکری نیا گفت: تاکسی خنده ۴ با عنوان تاکسی بهارستان سریالی ۱۳ قسمتی و تله فیلم وسواسی با رویکردی انتخاباتی و مشارکت ۴۵ هنرمند در حال تولید در سیمای این مرکز است.

شکری نیا ادامه داد: تاکسی بهارستان با دست مایه‌ای طنز به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله بنی عقیل، ماجرای مردی است که نامزد انتخابات می‌شود و در از قضا، خواهرش نیز به عنوان رقیب ثبت نام می‌کند.

وی افزود: مجتبی طالبی نویسنده و بازیگردان این سریال است و مسلم اسماعیلی، الله قلی نظری، داوود سعیدی، میلاد گیلانی، زهرا امامی، احمدرضا جندقی، مریم عبادی و انیسه نیشابوری هم در آن نقش آفرینی می‌کنند.

مدیرکل صداوسیمای گلستان اضافه کرد: تله فیلم وسواسی هم به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان رجبلو و نویسندگی زهرا ایزدی، ماجرای زنی است که باید به عنوان ناظر انتخاباتی پای صندوق‌های رای حاضر شود، اما در این مسیر ماجرا‌هایی برای او بوجود می‌آید.

شکری نیا گفت: پروین ملکی، رقیه اصلانی، حمید میرزایی، حسین فدایی، زهرا کوهساریان، مهناز قانع و محبوبه بارانی در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند.

وی اضافه کرد: پخش سریال تاکسی بهارستان و تله فیلم وسواسی از اواخر بهمن از سیمای مرکز گلستان آغاز شود.

برچسب ها: صدا و سیما ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.