سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ طرح حوزه برق در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سالگرد دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱۷ طرح حوزه برق در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با تلاش بی‌وقفه تمامی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان از مرکز استان تا نقاط صفر مرزی و به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم استان تعداد ۱۱۷ طرح این شرکت در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا ایام الله دهه فجر تلاشگران صنعت برق توانسته‌اند ماهانه بیش از ۱۰ طرح برق رسانی را به بهره برداری برسانند.

کیامهر اضافه کرد: به منظور رعایت توسعه متوازن در شهرستان‌های استان و به فراخور نیاز و اولویت درهر یک از شهرستان‌ها، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلفی در تمامی نواحی و شهرستان‌های استان به ویژه مناطق روستایی و کم برخوردار هخواهیم بود.

به گفته کیامهر، همچنین در ماه جاری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مجموع ۱۱۷ طرح دهه فجر، ۱۱۲ طرح افتتاح و ۵ طدح دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که در مجموع برای این طرح‌ها بیش از ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.