سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی با حضورآل هاشم

نماینده ولی فقیه در اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهرستان بستان آباد و در جمع مردم روستای آلانق و حومه، تکمیل رسالت قیام امام حسین (ع) با بصیرت و دور اندیشی حضرت زینب (س) بود.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم در اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهرستان بستان آباد و در جمع مردم روستای آلانق وحومه با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: تکمیل رسالت قیام امام حسین (ع) با بصیرت و دور اندیشی حضرت زینب (س) میسر شد.

وی با اشاره به جایگاه و شخصیت والای حضرت زینب (س) از ایشان بعنوان الگو و اسوه برای مردم عنوان کرد و افزود:صداقت و راستگویی، عالمه بودن، مدافع ولایت، مظهر عصمت و پاکدامنی، صبر و استقامت از شاخصه‌های اصلی حضرت زینب (س) است.

وی با تبریک دهه مبارک فجرو لزوم تبین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها، برای نسل جوان و مردم را خواستار شد.

امام جمعه تبریز جنگ تحمیلی را یکی از توطئه‌های دشمنان برای ساقط کردن نظام نوپای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:ایستادگی و همراهی و پشتیبانی مردم در هشت سال دفاع مقدس باعث شکست دشمنان در جنگ تحمیلی شد.

آل هاشم با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها آن را بر گرفته از فرهنگ مقاومت به پرچمداری سردار سلیمانی عنوان کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور حضور گسترده مردم در انتخابات را یک وظیفه عنوان کرد و افزود:حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات امنیت آور است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات به عنوان یک اصل و مهمترازانتخاب است افزود: هر چقدر این حضور بیشتر باشد قدرت چانه زنی ایران اسلامی را در مجامع بین المللی بیشتر می‌کند.

در این اجتماع، مراسم عزاداری با حضور مداح استانی حاج مهدی خادم آذریان در سوگ حضرت زینب (س) با حضور بی سابقه مردم آلانق که به استقبال نماینده ولی فقیه در استان آمده بودند، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم در سفر پنج ساعته خود به روستای آلانق از خانواده شهید حسن فهیمی آلانق دیدار و درگذشت پدر این شهید که به تازگی اتفاق افتاده بود را تسلیت گفت.

وی در این دیدار شکوه و اقتدار امروز ایران اسلامی را در سایه خون شهداء عنوان کرد وبر پاسداری از خون شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود.

شهید حسن فهیمی آلانق در سال ۱۳۶۰ و در جنوب کشور براثر درگیری با ارتش بعثی عراق به درجه شهادت نایل شد.

آل هاشم درراستای تحقق شعار سال از واحد تولیدی مواد غذایی در روستای آلانق که به مدت هفت سال راکد مانده است بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.