سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت خروج دام از استان کرمان

در ستاد تنظیم بازار استان کرمان، خروج دام از استان کرمان، ممنوع شد.

محمدمهدی فداکار صبح چهارشنبه ۴ بهمن ماه در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به ممنوعیت خروج دام از استان کرمان گفت: همزمانی ماه مباره رمضان و ایام پایانی سال مقداری از پیک مصرف را کاهش می‌دهد و در هم ادغام شده‌اند. 

وی ادامه داد: مصرف گوشت مرغ به دلیل تغییر قیمت گوشت قرمز، بالا رفته است؛ اما خوشبختانه ضریب تولید مرغ نیز در استان کرمان بیشتر شده است. 

استاندار کرمان تصریح کرد: مجوز خروج دام از استان کرمان به هیچ‌وجه داده نمی‌شود، مردم نباید متضرر شوند، ضمن اینکه نهاده‌های دامی هم ثبات پیدا کرده و دلیلی برای خروج دام نیست. 

وی  تاکید کرد: دامی که در استان کرمان تولید شده باید داخل استان کرمان هم فروش برود. 

فداکار گفت: گوشت را از هرجا می‌توانید وارد کنید که نیاز مردم تامین شود و با قیمت کمتر و وفور بیشتر بتوانند خرید کنند. 

وی بیان داشت: از زاهدان می‌توانیم گوشت را وارد کنیم، دولت یارانه‌ای را اختصاص داده و کشتارگاه‌هایی در زاهدان تجهیز شده است و آمادگی وجود دارد، ضمن اینکه فاصله حمل و نقل زیادی هم نداریم. 

استاندارکرمان ادامه داد: با همراهی تعاونی مرغداران، جوجه‌ریزی انجام و ظرفیت مناسبی ایجاد شده و باید به سمتی برویم که مصرف ما نیازمند تولید استان‌های دیگر نباشد و خودکفا شویم. 

وی  بر مراقبت بازار در ماه‌های پایانی سال و ماه رمضان تاکید کرد و گفت: مراقبت کنیم که با تکانه قیمتی و کالایی مواجه نشویم و کالا‌ها با قیمت مناسب و وفور در دسترس مردم باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.