سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است و امیدواریم در انتخابات پیشرو بتوانیم به قله اهداف برسیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در نشست طلاب و روحانیان که در مریوان برگزار شد، وظیفه همه روحانیان و ماموستا‌ها را جذب و تربیت طلبه دانست و اظهار کرد: تربیت طلبه‌های با سواد، با عمق و دارای فکر و متخلق رسالت اصلی روحانیان است. 

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: اخلاق در راس دروس طلبگی است و باید مورد توجه قرار گیرد، اعمال و عبادت یک آخوند و طلبه باید صحیح و پسندیده باشد.

وی خاطرنشان کرد: طلبه باید به استقلال، انقلاب و اسلام علاقه داشته باشد و با اندیشه متعالی در راستای رفع فتنه و اختلاف‌افکنی قدم بردارد. 

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: طلاب اهل سنت و اهل تشیع تفاوتی با هم ندارند و همه باید با کیفیت و باسواد باشند و ارتقای سطح معلومات و به روز کردن دانش خود در مسیر بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه گام بردارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به احصای برخی مشکلات ماموستا‌ها در استان، اظهار کرد: مشکلات اداری، محتوایی، بیمه و درسی ماموستا‌ها تا حدودی بررسی و احصا شده و بعضا کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و رای دادن به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد، گفت: کسانی که در این شهر و در کل استان کاندیدا می‌شوند، فرزندان همین شهرند و بر همین اساس باید مورد حمایت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید براینکه انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است و امیدورایم در انتخابات پیشرو بتوانیم به قله اهداف برسیم، بیان کرد: مردم تعیین‌کننده کیفیت انتخابات هستند و این، امری قابل افتخار است و کمتر در کشور‌های عربی همسایه اتفاق می‌افتد. 

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: گاهی انتخابات پرشور و گاهی هم کم‌شور بوده، اما نکته مهم این است که در نهایت، مردم فرد مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.