کانون کارآفرینان برتر استان کردستان در مجمع عمومی کانون ملی کارآفرینان برتر به عنوان یکی از شش کاندیدای برگزیده کشور انتخاب شد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سه نفر از اعضای کانون کارآفرینان برتر رسمی کردستان موفق به اخذ سه کرسی از ترکیب اعضای هیئت مدیره کمیسیون‌های تخصصی کانون ملی کارآفرینان برتر کشور شده‌اند. 

فرزاد پیشکاری افزود: کسب این کرسی‌ها نشان از توانمندی کارآفرینان استان بوده و می‌تواند در راستای منافع کارآفرینان کردستانی مفید فایده باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ابزار‌های توسعه کارآفرینی و اشتغال در کشور، کانون کارآفرینان برتر است، گفت: توسعه، ترویج و فرهنگ‌سازی در حوزه کارآفرینی، تشکیل اتاق فکر کارآفرینی استان و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های بخش خصوصی در زیست‌بوم کارآفرینی از جمله فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که برای این کانون پیش‌بینی شده است.

در این انتخابات که در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، دکتر ناصر شکری نایب رئیس اول کمیسیون تخصصی مرز نشینان، بهزاد نعمتیان نایب رئیس دوم کمیسیون تخصصی بهبود فضای کسب و کار، حمایت از کارآفرینان و خیرین کارآفرین و خانم زریان عثمانی نایب رئیس دوم کمیسیون تخصصی بانوان؛ سه کرسی از نه کمیسیون کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی کشور را به دست آوردند.

برچسب ها: کارآفرین ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.