سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در انار

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضا درمحل فرمانداری انار برگزار شد.

در این نشست امام جمعه شهرستان انار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر گفت: دستور کار جلسه دو مسئله مهم و پیش روی ما یعنی ایام الله دهه فجر و انتخابات است و امسال رویکرد ما در دهه فجر بر سه محور مردمی بودن، حضور جوانان و مشارکت در انتخابات است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در دهه فجر انقلاب، برنامه‌های مردمی بر پایه پیروزی انقلاب اسلامی و در روستا‌ها فضاسازی و جشن‌های ملی حتما شکل بگیرد و یک برنامه محوری به کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع رسانی کنند و در برنامه‌های ایام الله دهه فجر هیچ کس حق بهره برداری برای کاندید خاصی و استفاده برای شخص خاصی را ندارد.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: در بیانات اخیر رهبری بر مسئله انتخابات تاکید شده است و در مسئله انتخابات مهمترین کلید واژه‌ای که تاکید بر آن شده، مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی است و باید همه طیف‌های مردمی و ظرفیت‌ها بسیج شوند تا حضور حداکثری محقق شود.

امام جمعه شهرستان انار از مسئولان خواست، از اصحاب رسانه دعوت و از ظرفیت آن‌ها در مسئله مشارکت استفاده شود.

صالحی فرماندار شهرستان انار هم گفت: مهم ترین اولویت ما با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مسئله مشارکت در انتخابات است و دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید در نشر و اطلاع رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام فاطمی دادستان شهرستان انار نیز با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: دشمن به دنبال ایران هراسی است و در این دهه باید همه ظرفیت‌ها برای خنثی سازی این حربه دشمن به کار گرفته شود و با ایجاد امیدواری در مردم برای انتخابات به ویژه مشارکت حداکثری مردم کار کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.