سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار خودرو‌های میلیاردی در یک کارخانه در ایوانکی

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری محتکر سه دستگاه خودروی خارجی به ارزش بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد.

سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص، پلیسی پی بردند مالک یکی از کارخانه‌ها در شهرک صنعتی ایوانکی به احتکار چند دستگاه خودروی خارجی در داخل شرکت اقدام کرده است.

میراحمدی به انجام هماهنگی‌های لازم و بازرسی پلیس از کارخانه موردنظر اشاره و اضافه کرد: مأموران در بازدید یکی از سوله‌های کارخانه، سه دستگاه خودروی mvm خارجی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: مالک کارخانه به‌دلیل احتکار خودرو‌ها به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد و کارشناسان، ارزش خودرو‌های کشف‌شده را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس حامی منافع مردم بوده و با افرادی که بخواهند از شرایط فعلی جامعه سوءاستفاده کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
سه تا ماشین مونتاژ شد احتکار....وای بر این قانون
علی
۲۳:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
عجب !!!! طرف کارخونه داره سه تا ماشین داره من نمی‌فهمم اشکال کار مطابق قانون کجاست ، تازه جمع قیمت چهار و نیم میلیارد تومنه
سعیدی
۲۰:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
شما واردات را آزاد کن با تعرفه پایین ،بعدا اگه تونستی مردم را وادار کن ماشین بخرند واحتکار کنند،همیشه توپ را به زمین مردم می اندازید تا ضعف خودتان در مدیریت را پوشش دهید
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سه دستگاه هم شد احتکار
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
لطفا ۱۲۰ هزار خودرو کارخانه ها را احتکار کرده اند را اقدام کنید .
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
آخر چهار ونیم میلیارد تومان پول بی ارزش ایران ،رقم بالایی هست که شخصی به این مبلغ خودرو احتکار کنه واقعا مردم را چه فرض می کنید.
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
همچین زدین احتکار خودرو خارجی انگار ۱۰۰ لندکروزر مخفی کرده دیگه ۳ تا ام وی ام چینی چیه.اگه راست می گید برید انبار خودرو ساز های داخلی که هزاران دستگاه دپو شده دارن و جهت افزایش قیمت عرضه نمی کنند.