رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی موفق به کشف ۵۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مخزن‌های قیر یک کارخانه متروکه در گرمسار شدند.

سرهنگ احمد حاج‌پروانه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات لازم پلیسی، ماموران از وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک کارخانه متروکه مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی گرمسار به کارخانه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کارخانه در اجاره فردی با هویت معلوم است و از چهار مخزن آن برای نگهداری گازوئیل قاچاق استفاده می‌کند.

او بیان کرد: در بازرسی دقیق از کارخانه و مخازن، ۵۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان گرمسار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از بازداشت یک متهم در این رابطه و معرفی او به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار خبر داد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزو اولویت‌های اصلی پلیس امنیت اقتصادی است و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.