سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف گاز در آذربایجان‌غربی ۱۰.۵ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در ۱۰ ماهه امسال، حدود ۵ هزار و ۸۹۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده که در مقایسه با پارسال ۱۰.۵ درصد افزایش یافته است.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مصرف گاز در استان ۱۰.۵ درصد افزایش یافته، گفت: این افزایش به دلیل تخصیص سهمیه در بخش نیروگاهی و افزایش تعداد مشترکان روی داده است.

وی با اشاره به میزان کل مصرف گاز در دی‌ماه امسال، افزود: این میزان حدود ۷۴۶ میلیون متر مکعب بدون احتساب مصارف نیروگاهی بود.

شیخی ادامه داد: پارسال مصرف گاز حدود ۸۱۰ میلیون مترمکعب بود که علت کاهش مصرف در دی‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، بالا بودن دمای عمومی استان در مقایسه با مدت مشابه و کاهش مصرف در بخش خانگی و تجاری بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان مصرف از ابتدای امسال تاکنون مربوط به ۱۲ آذر ماه امسال به میزان ۳۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۲۱ متر مکعب اتفاق افتاده است که در آن نیروگاه‌های سیکل ترکیبی ارومیه و با حداکثر ظرفیت در مجموع به میزان ۷ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۱۵ متر مکعب گاز مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین با توجه به کاهش دمای رخداد در یک هفته اخیر میزان مصرف گاز در مقایسه با هفته قبل حدود ۲.۵ درصد افزایش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.