مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم کنترل مصرف گاز گفت: باید با سخت‌گیری های لازم مانع از مصرف بی‌رویه‌ی گاز از سوی واحد‌های تجاری شد.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مسائل مربوط به واحد‌های تجاری، مصرف بی‌رویه گاز است که با توجه به ناترازی گاز و افزایش تعرفه‌های مربوط به گازبها، ضروری است برای اصناف در این خصوص آگاه‌سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قطعی گاز واحد‌های تجاری تنها راهکار نیست، تاکید کرد: باید طی تعامل با اصناف و اماکن، آن‌ها را مجاب کرد تا در بخشنامه‌ای، صدور گواهی و پروانه فعالیت برای صنوف را منوط به رعایت مصرف گاز و آگاهی متقاضیان از محاسبه‌ی تعرفه گاز مطابق تعرفه واحد‌های تجاری است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به نظر می‌رسد اتخاذ تصمیمی برای محاسبه با تعرفه‌ی آزاد گازبهای واحد‌های تجاری که مصرف بی‌رویه دارند، می‌تواند در کنترل مصرف آن‌ها کمک کننده باشد.

شیخی در ادامه با بیان اینکه ضروری است برای کنترل و مدیریت مصرف مردم هم پای کار بیایند، گفت: گاز یک سرمایه‌ی ملی است و با توجه به یارانه‌هایی که به آن تعلق می‌گیرد در دسترس مردم قرار می‌گیرد؛ بنابراین برای کنترل مصرف بی‌رویه‌ی این سرمایه، ضروری است مردم با شرکت گاز همکاری کرده و مراکز خرید و رستوران‌هایی که در فضای باز از گرماتاب استفاده می‌کنند را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.