سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های دهه فجر در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های دهه فجر نیز در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار و در خصوص آذین‌بندی شهر نیز برای دهه فجر برنامه‌ریزی شود.

غلامعلی حیدری امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری ۲۰ بهمن‌ماه به عنوان روز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های این روز با شکوه برگزار شود و برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی گفت: روز چهارمحال و بختیاری فرصت مطلوبی در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر نیز در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار و در خصوص آذین‌بندی شهر نیز برای دهه فجر برنامه‌ریزی شود.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: امروز دشمن با تمام توان برای تضعیف این انتخابات وارد عمل شده به همین دلیل باید مراقب دسیسه‌های بدخواهان نظام باشیم چرا که امروز نگاه دوست و دشمن به روند مشارکت مردم در عرصه انتخابات است.

وی با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دشمن نیز برای ضربه شدن به این انتخاب چهار راهبرد تعریف کرده که باید آن‌ها را شناخت.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف به خوبی ظاهر شده و حضور در آیین استقبال از رییس دولت سیزدهم نمونه‌ای از بصیرت و ولایت‌مداری این ملت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره شگفتی‌ساز بوده‌اند و انتظار می‌رود امروز نیز با حضور خود در صحنه انتخابات بار دیگر شگفتی‌ساز شوند.

حیدری ادامه داد: دهه فجر، ۲۰ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مناسبی برای تبیین حضور مردم در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است.

وی اضافه کرد: در این شرایط حساس و مهم هر کسی از هر تریبون و فرصتی که در اختیار دارد مردم را برای حضور در صحنه حساس انتخابات تشویق و ترغیب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تدوین برنامه‌های قوی و پرمحتوا با حضور پرشور مردم جواب محکم و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های بدخواهان این نظام خواهد بود.

حیدری همچنین دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که خدمات نظام را به مردم بازگو کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد امید آفرینی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.