انتخابات در افزایش اقتدار ملی تاثیر مهمی دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نقش فرهنگیان در انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی بسیار مهم است.

غلامعلی حیدری در آیین تجلیل از شورا‌های برتر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی و حضور حداکثری مردم بی‌بدیل است.

وی افزود: انتخابات در افزایش اقتدار ملی تاثیر مهمی دارد و نقش فرهنگیان در این دوره از انتخابات برای امیدآفرینی، اقناع‌سازی و افزایش مشارکت اجتماعی بسیار مهم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر حضور حداکثری در انتخابات به خصوص جامعه فرهنگیان، اولیای دانش‌آموزان و به‌ویژه رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پر رنگ معلمان در عرصه تبیین مباحث مرتبط به انتخابات و اثرات مشارکت اجتماعی در ساختن آینده جامعه، برای همه اقشار جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان مهم است.


بیشتر بخوانید


حیدری با گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش و تجلیل از شورا‌های برتر آموزش و پرورش استان برای رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان است و باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای عموم مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان اطلاع‌رسانی و تبیین شود تا از فراموش شدن دستاورد‌های انقلاب جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: هزینه کردن برای مدارس و همچنین آموزش و پرورش، نظام تعلیم و تربیت هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است و باید در این حوزه از همه ظرفیت‌ها به‌خصوص اعتبارات ملی، استانی، منطقه‌ای، نیرو‌های جهادی و خیری استفاده کرد.

حیدری ادامه داد: مدارس، مکانی برای شکل‌گیری انگیزه و شکل‌گیری شخصیت جوانان و کودکان است و باید از همه ظرفیت‌ها در رفع مشکلات مدارس و نظام تعلیم و تربیت استفاده کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت گفت: در دور اول و دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، اعتبارات خوبی به آموزش و پرورش و همچنین نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اختصاص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی برای ایجاد اشتغال پایدار افزود: مهارت‌آموزی به جای آموزش تئوری باید در نظام تعلیم و تربیت نهادینه شود و شرکت در مدارس فنی و کاردانش باید بین دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها نهادینه شود.

حیدری بر رفع مشکلات هنرستان‌ها از جمله تجهیزات آموزشی آن‌ها تاکید کرد و گفت: برای تقویت هنرستان‌ها و حرفه‌آموزی باید از ظرفیت همه ادارات استفاده کرد.

وی افزود: رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش استان و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی به یک کار جهادی نیاز است که این امر در مدارس استان با اجرای طرح شهید عجمیان و نوسازی و زیباسازی مدارس آغاز شده است.
حیدری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات شگفتی‌ساز است و معلمان و فرهنگیان برای خنثی‌سازی توطئه دشمن نقش موثری دارند.
وی ادامه داد: امروز چشم دنیا به انتخابات پیشرو دوخته شده است و باید با حضور حداکثری در این انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.