سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه مقصد گردشگری و مسیر زوار عتبات عالیات

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان مقصد گردشگری و در مسیر زوار عتبات عالیات است، گفت : ضریب نفوذ و پوشش مخابرات در استان کرمانشاه نیاز به ارتقا دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد این شرکت در استان، گفت : با وجود همه زحماتی که در استان کشیده شده است، اما مردم خروجی کار را می‌بینند و انتظار ندارند در محدوده شهری با قطعی آنتن مواجه شوند و ارتباط آن‌ها قطع گردد.

وی بر مطالعه میدانی کارشناسان مخابرات برای پیدا کردن نقاطی که از نظر آنتن دهی در استان ضعیف است، تاکید کرد و گفت: مدیران مخابرات باید بعد از کار‌های کارشناسی و در یک برنامه زمانی مشخص نقاط ضعیف پوشش دهی را تقویت کنند و خدمات با کیفیتی به مشترکان ارائه شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گردشگران و زواری که به استان کرمانشاه سفر می‌کنند باید از بهترین خدمات و امکانات ارتباطی بهره‌مند شوند، تاکید کرد: به برکت اربعین در سال گذشته ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان بهسازی شد و همچنین عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه هم تابستان سال آینده به بهره برداری می‌رسد و این در حالی است که توسعه پروژه هایی، چون راه آهن هم در دستور کار قرار دارد.

صحرایی بر حل مشکلات مالی بازنشستگان شرکت مخابرات هم تاکید کرد و گفت: این مشکلات مالی هم استانی‌های ما را اذیت می‌کند و در شان این قشر نیست که برای احقاق حقوقشان به سایر نهاد‌ها ارجاع داده شوند و لذا باید این مشکل را برای همیشه تمام کنیم و پاسخی واضح و روشن به آن‌ها ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در این دیدار توجه به نیروی انسانی و وضعیت معیشتی بازنشستگان را یکی از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات مالی بازنشستگان شرکت مخابرات سال ۱۴۰۳ به طور کامل برطرف می‌شود.

مجید سلطانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ارتباطی بسیار خوبی در استان کرمانشاه ایجاد شده است که در بیشتر شاخص‌ها از میانگین کشوری هم بهتر است، افزود: ضریب نفوذ ارتباطات ثابت و سیار در شهر‌های استان ۲.۴ درصد از میانگین کشوری بهتر است، اما توسعه ارتباطات در روستا‌های استان و با توجه به کوهستانی بودن مسیر‌های منتهی به آن‌ها با مشکلاتی همراه است.

وی تصریح کرد: با این حال از ۲ هزار و ۴۳۴ روستای استان، ۲ هزار و ۱۶۰ روستا تلفن ثابت دارند که ۴.۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و ۱۵۱ روستای استان هم به اینترنت پرسرعت (ای دی اس ال) دسترسی دارند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.