سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت نخاله‌های ساختمانی در دزفول

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: عملکرد متولیان مدیریت نخاله‌های ساختمانی در دزفول قابل قبول نیست.

مسعود نوری پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول وجود تپه‌های ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهرها، نواحی حاشیه ای، کنار جاده‌ها و حتی در مرکزشهر و مناطق مسکونی را از جمله مشکلات مدیریت شهری دانست که در سایه بی نظارتی‌ها متولیان گریبانگیر شهرستان گردیده است.

  نوری پور می گوید: نخاله‌های ساختمانی علاوه بر احتمال ایجاد و بروز حوادث رانندگی منجر به نازیبایی‌های بصری، آلودگی محیط زیست و شیوع بیماری‌هایی از جمله سالک خواهند شد.

او ادامه داد: ۳۵ هکتار زمین مورد نیاز دفع نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: متاسفانه علی رغم گذشت چندین سال از راه اندازی محل دفع نخاله‌های ساختمانی در سایت دفن پسماند ماهور برنجی، لیکن کماکان شاهد تخلیه غیر قانونی این پسماند‌ها در محل‌های غیر مجاز در سطح شهرستان هستیم؛ که نیازمند برخورد جدی شهرداران شهر‌های پیرامون و اداره راهداری با عاملان این تخلف می‌باشد.

نوری پور  گفت: متولیان ضمن اجرای وظایف قانونی خود در پیشگیری از پراکنش و انباشت نخاله های ساختمانی نسبت به بهبود وضعیت نامطلوب فعلی اهتمام ورزیده و مطالبه برحق شهروندان را نادیده نگیرند.ظایف قانونی خود در پیشگیری از پراکنش و انباشت نخاله‌های ساختمانی نسبت به بهبود وضعیت نامطلوب فعلی اهتمام ورزیده و مطالبه برحق شهروندان را نادیده نگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.