سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه‌های آموزشی در بافق

فرماندار بافق از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در شهرستان بافق خبر داد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق با اشاره به پیگیری مسائل مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و معادن شهرستان در قبال تعهدات خود نسبت به آموزش و پرورش شهرستان، گفت: تکمیل مدارس نیمه تمام طالقانی و خیری رضائیان و همچنین احداث و تکمیل تحهیزات مدارس ۲۲ بهمن، پیروزی و ۲ آموزشگاه جدید در ۲ نقطه دیگر شهر، در برنامه قرار گرفته و باید هر چه زودتر اقدامات مربوطه انجام شود. 

او افزود: در مورد احداث آموزشگاه ۲۲ بهمن، مقرر شد در اسرع وقت تجهیزات آموزشگاه جمع آوری و با حضور مدیر آموزشگاه و اعضای شورای دانش آموزی در روز ۱۱ بهمن آموزشگاه قدیمی تخریب و آغاز عملیات عمرانی برای احداث مدرسه جدید شروع شود.

دهقان با تاکید بر ایجاد فضا‌های جدید آموزشی در شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳، یاد آور شد: امیدواریم با همکاری شرکت‌ها و معادن و همراهی اداره کل نوسازی مدارس استان، ۲ آموزشگاه نوآوران را، سازندگان برای سال تحصیلی آینده آماده‌سازی کنند. 

او با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح آموزشگاه‌های شهید اکرمی و شهید شاهپورزاده خبر داد و گفت: به همین مناسبت آیین ساخت سه آموزشگاه جدید ۲۲ بهمن، پیروزی و شهید بهشتی، کلنگ زنی و از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن اقدامات لازم انجام می‌شود. 

فرماندار بافق افزود: برنامه شورای آموزش و پرورش شهرستان این است که تا پایان سال ۱۴۰۲، پروژه‌های نیمه تمام آینده سازان، کوثر و پاسداران و طرح توسعه تلاش و هنرستان شهدای دانش آموز به اتمام برسد.

اختصاص سه هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس، تکمیل زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید سلیمانی، تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایش مدارس، تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه‌های هنرستان تلاش و تکمیل زمین چمن مصنوعی مدارس حجاب و شهید دهستانی از دیگر مواردی بود که در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی پروژه‌های نیمه تمام، تعمیرات و تجهیزات مدارس شهرستان بافق، با حضور محسن کاظمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.