سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات جهاد کشاورزی در سال آینده با شناسه یکتا امکانپذیر است

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: همه خدمات ارائه جهاد کشاورزی در سال آینده منوط به دریافت "شناسه یکتا" از طریق درگاه ملی مجوز‌ها است.

سید عماد شاهرخی  گفت: به همین منظور همه تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف کشاورزی مانند باغداران، کشاورزان و دامداران باید مجوز کسب و کار الکترونیکی دریافت کنند.

وی با تاکید به اینکه مجوز‌های بخش کشاورزی تایید محور است اظهار داشت: با توجه به اهمیت دریافت این شناسه، بیش از ۲۰ پیامک برای بهره‌برداران و فعالان بخش کشاورزی لرستان نسبت به ضرورت و نحوه دریافت شناسه یکتا ارسال شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: صدور مجوز الکترونیکی برای کسب و کار‌های بخش کشاورزی از سال ۱۳۹۶ آغاز و این سامانه سال ۱۴۰۰ به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شد و ثبت درخواست و صدور مجوز‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

شاهرخی همچنین افزود: پنج هزار درخواست کسب و کار از ابتدای امسال تاکنون در سازمان جهاد کشاورزی لرستان ثبت که منجر به صدور ۲ هزار و ۷۰۰ مجوز شده است.

وی با بیان اینکه صدور مجوز یک هزار و ۳۰۰ درخواست دیگر نیز به دلیل انصراف متقاضی و یا ردی توسط سامانه انجام نشده است بیان کرد: همه بهره‌برداران و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی استان باید تا پایان امسال برای دریافت شناسه یکتا و کد (کیو آر) اقدام کنند.

۱۶۰ هزار نفر در لرستان بهره بردار بخش کشاورزی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.