سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع فرآورده‌های نفتی در تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بیش از ۶۸۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در این حوزه توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

جواد بلندی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه با محوریت ضرورت تحقق جهاد تبیین گفت: هر چند در زمینه تولید و توزیع با محدودیتی مواجه نیستیم، اما شایسته است شهروندان در میزان مصرف صرفه‌جویی لازم را در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق جهاد تبیین در زیرمجموع‌های شرکت منطقه تربت حیدریه بیان کرد: بخش عمده‌ای از چالش‌های درون و برون سازمانی ما ناشی از فقدان آگاهی همکاران و همچنین ارباب رجوع از مقررات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همکاران ما از دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه افزود: از سوی دیگر برخی از شهروندان نیز، چون با اصل قوانین و مصوبات وزارت نفت آگاهی ندارند، تحت تاثیر فضای مجازی، در قدم نخست از جایگاه‌داران و در مرحله بعد از پرسنل این شرکت گلایه‌مند می‌شوند.

بلندی تصریح کرد: مفهوم دیگر جهاد تبیین آن است که در کنار انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها از خودمان نیز بپرسیم در اجرای وظایف شهروندی، تا چه اندازه درست عمل کرده‌ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.