مدیر کل پخش فرآورده‌های نفتی فارس از خسارت ۳۰ تا ۸۰ درصدی اغتشاشگران به جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، امیر بنی‌کریمی مدیر کل پخش فرآورده‌های نفتی فارس در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد سوخت استان فارس از پالایشگاه شیراز و مابقی از دیگر استان‌ها تامین می‌شود که قبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در شیراز روزانه ۶ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شده که در این مدت ۸ درصد کاهش داشته است.

او افزود: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ۳۰ تا ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان خسارت وارد شده که در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر بستر تجهیز و سوخت‌رسانی در تمام جایگاه‌ها تامین شود.

بنی‌کریمی ادامه داد: در شرایط فعلی در امر سوخت‌رسانی با هیچ گونه مشکل مواجه نیستیم و رانندگان می‌توانند بدون مشکل سوخت‌رسانی کنند.

مدیر کل پخش فرآورده‌های نفتی فارس، این استان را  به عنوان سومین استان مصرف‌کننده سوخت در کشور معرفی کرد.

فرماندار شهرستان شیراز هم در این جلسه اعزام و نظارت ۳۰ تیم در شهرستان شیراز را مهم توصیف کرد و گفت: این نظارت‌ها ادامه دارد و در تامین و توزیع کالا‌های مصرفی هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدرضا امیری با بیان اینکه راه آشوبگران از مردم جدا است، افزود: اعتراض مسالمت‌آمیز حق مردم است و ما نیز با اعزام ۳۰ تیم نظارتی در برابر گران‌فروشی برخورد می‌کنیم.

او با بیان اینکه دولت نباید نسبت به آشوبگران اغماض کنند، افزود: در این مدت پیکره ی شهر لطمه‌های بسیاری دیده که نیاز است با همت مردم و مسئولان این خسارات جبران و خرابی‌ها برطرف شود.

امیری با اشاره به انتخابات تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات آینده ۸۰۰ شعبه پیش‌بینی شده و برای برگزاری این مهم ۱۵ هزار نیرو نیاز داریم.
انتهای پیام/م

جلسه شورای اداری استان فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار