سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بخش بهمن:

حضور مردم در صحنه سبب سرنگونی و شکست رژیم طاغوت است

حجت الاسلام رضا علیزاده گفت: در نظام اسلامی حضور معجزه آفرین مردم در صحنه باعث سرنگونی رژیم ظالم طاغوت شده است.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به سخنان امام علی (ع) در کتاب نهج‌البلاغه گفت: راهبرد تکیه بر مردم درس امیرمومنان است و به گفته ایشان توده‌های مردم تکیه‌گاه اسلام ودین هستند.

او افزود:هر چه امامین انقلاب برای آوردن مردم در میدان و سپردن پرچم مبارزه به آن‌ها، تلاش می‌کنند، آمریکا و اسرائیل برای بیرون کشاندن مردم از صحنه تلاش می‌کنند.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌های مهم، بی اعتقاد کردن مردم به اعتقاد و ایمان دینی و مأیوس کردن مردم به خصوص جوانان از آینده از شگرد‌های دشمن برای راهبرد خروج مردم از صحنه است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: تعمیم یا بزرگنمایی نکات منفی، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات، به رخ کشیدن کمبود‌ها و سختی‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی آنهاست.

علیزاده خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: دوام نظام و انقلاب، به حضور مردم در صحنه است، اما دشمنان برای خارج کردن مردم از صحنه این حضور را کوچک شمرده و حتی مسخره می‌کنند مثل تمسخر راهپیمایی اربعین.

او بیان کرد: ما باید با حضور پر شور در میدان انتخابات همه‌ی شگرد‌ها و تبلیغات آن‌ها را بی فایده و نابود کنیم. 

 امام جمعه بخش بهمن در بخش دیگری از سخنان خود به ماه رجب، ماه تمرین تقوا اشاره کرد و گفت: ماه رجب، ماه دعا و نیایش واستغفار بوده و این ماه بهترین فرصت برای تقویت ایمان و پارسایی است.

 حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: هیچ کس خیال نکند که از استغفار بی نیاز است حتی پیغمبر هم حداقل روزی هفتاد مرتبه استغفار می‌کرد.


او ادامه داد: استغفار برای همه ما واجب بوده و بخشی از آلودگی را از روح پاکیزه می‌کند و از بین می‌برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.