سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت به استخدام‌های غیرقانونی در لرستان ورود کند

امام جمعه خرم‌آباد بر نفی هرگونه سازوکار‌های غیرقانونی تاکید کرد و گفت: مصادیقی همانند استخدام‌های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی در برخی استان‌ها همچون لرستان وجود داشته که نیازمند ورود دولت است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو و حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر (ع)، تصریح کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تربیت نفس است، از این‌رو انسان باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

شاهرخی به مناسبت روز ۲۷ دی مبنی بر شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره و اظهار کرد: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی همچنین به فرار شاه خائن در روز ۲۶ دی اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با هدایت‌های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.

امام جمعه خرم‌آباد بر نفی هرگونه سازوکار‌های غیرقانونی تاکید و خاطرنشان کرد: استخدام‌های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی، اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان این موضوع وجود داشته که نیازمند ورود جدی است.

شاهرخی با تاکید بر ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستاد‌ها و حامیان داوطلبان، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

 

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.