سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید آفرینی و جهاد تبیین ، رسالت روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی: امید آفرینی و انعکاس دستاورد‌های نظام و دولت رسالت خطیر روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در آستانه انتخابات است.

مدیر کل صدا وسیمای استان در نشست تبیینی که با حضور اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سرایان برگزار شد گفت: با توجه به اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، رسالت فعالان رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی ها، امید آفرینی و جهاد تبیین با انعکاس دستاورد‌ها و خدمات نظام و تلاش‌های دولت است.

آینه دار افزود: رسانه ملی در بحث انتخابات علاوه بر نظر سنجی و تولید محتوا، امسال وظیفه سنگین تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها را برعهده دارد که در خراسان جنوبی چهار شبکه در چهار حوزه انتخابیه، عهده دار تبلیغات و معرفی نامزد‌ها خواهند بود.

وی با توجه به اینکه بخش عمده برنامه‌های این شبکه‌ها یک هفته به شروع تبلیغات، معرفی شهرستان‌ها و ظرفیت‌های آن خواهد بود، خواستار همکاری علاقه‌مندان برای تولید محتوا و معرفی شهرستان شد.

فرماندار شهرستان سرایان نیز با بیان اینکه سکوت مسئولان و روابط عمومی‌ها در قبال مطالبات مردم در رسانه و فضای مجازی، پسندیده نیست گفت: لازم است در این گونه موارد شفاف سازی شود.

همچنین مدیرکل صدا و سیما در جلسه فعالان رسانه‌ای شهرستان فردوس با اشاره به ظرفیت َکمی و کیفی این شهرستان گفت: این ظرفیت‌ها باید در راستای منافع شهرستان و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

آینه دار با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن ایجاد نا امیدی در جامعه است افزود: بخش عمده‌ای از مطالب منتشر شده در برخی گروه‌ها در مسیر نا امیدی جامعه بوده که باید در این خصوص هوشمندانه عمل کرد.

وی گفت: در آستانه‌ی انتخابات باید هم افزایی رسانه‌ای با هدف افزایش مشارکت داشته باشیم تا نقشه‌های دشمن خنثی سازی شود.

فرماندار فردوس هم حضور پرشورمردم درانتخابات را تأثیرگذار دانست و گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در حوزه تبیین و امید آفرینی نقش بسزایی دارند و باید اقدامات نظام را منعکس کنند.

در پایان این جلسه فعالان رسانه‌ای هم به بیان نظرات خود پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.