سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

رفع تعهد ارزی مهم‌ترین چالش صادرکنندگان استان بوشهر است

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: رفع تعهد ارزی یا پیمان سپاری ارزی مهم‌ترین چالش صادرکنندگان استان بوشهر است.

علی باستین روز سه شنبه در بازدید از واحد‌های شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: امروز با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی از طرح‌های صادرات محور دشتستان بازدید کردیم.

وی افزود: مشکلات را احصا کرده و با فعالان حوزه صادرات محصولات مزیتی بویژه خرما، آبزیان و گوجه فرنگی، نشستی برگزار خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: چالش‌ها و مشکلات حوزه صادرات و واردات را بررسی و تا حد توان نسبت به رفع مشکلات موجود اهتمام می‌ورزیم.

باستین از برگزاری نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: این نشست با حضور معاون وزیر خارجه برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی و صادرکنندگان و واردکنندگان و بازاریان نیز چالش‌های این حوزه را مطرح می‌کنند.

باستین یادآور شد: جلسات خوبی برای بهبود وضعیت صادرکنندگان برگزار شد و زمینه رفع مشکلات صادرکنندگان محصولات کشاورزی با تدابیر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه فراهم خواهد شد.

وی از افزایش سرمایه گذاری خارجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ظرفیت‌های مهم سرمایه گذاری استان را مطرح کردیم و امیدوارم به نتایج مورد نظر برسیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر به مشکلات عمده صادرکنندگان استان پرداخت و افزود: رفع تعهد ارزی یا پیمان سپاری ارزی مهم‌ترین چالش صادرکنندگان استان بوشهر است که مقرر شد با تدابیر وزارت خارجه و وزارت جهاد کشاورزی مرتفع شود.

باستین اضافه کرد: حمایت از صادر کنندگان استان در کشور‌های هدف صادرات محصولات و تولیدات بومی استان بوشهر، مورد تاکید است که وزارت خارجه در این راستا همکاری لازم را انجام می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.