سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سند برای بیش از چهار هزار واحد بافت فرسوده در هرمزگان

از زمان اجرای قانون صدور سند تاکنون برای چهار هزار و ۲۰۰ واحد بافت فرسوده در هرمزگان سند صادر شده است.

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، با اشاره به اجرای قانون صدور سند مالکیت در سال (۱۴۰۱)، گفت: تاکنون برای چهار هزار و ۶۶۰ واحد مسکونی بافت فرسوده در استان پرونده تشکیل شده که از این شمار چهار هزار و ۲۰۰ واحد سند دار شده است.

 او افزود: از اجرای قانون صدور سند تاکنون، بیش از پنج هزار و ۷۰۰ پرونده در هرمزگان تشکیل شده است که چهار هزار و ۶۶۰ پرونده به بافت فرسوده اختصاص دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگانبا بیان اینکه شهر بندرعباس رکورددار بیشترین بافت فرسوده شهری در استان است گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تشکیل و برای همه این واحد‌ها سند نیز صادر شده است.

کمالی افزود: براساس مصوباتی که قبل از سال ۹۴ اجرا شده است، تا ۲۰۰ متر به نرخ منطقه‌ای و مازاد بر آن براساس بررسی کارشناسان ارزیابی و اسناد آن‌ها صادر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: براساس بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ که در سال ۱۴۰۲ نیز تمدید شد، تنها تا پایان سال ساکنان بافت فرسوده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و اداره‌های راه و شهرسازی، برای صدور سند مراجعه کنند و امکان تمدید این مصوبه در سال ۱۴۰۳ وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.