سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی ماشین آلات سنگین خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویرحمد گفت: پیگیر تعمیر، تغییر و بازسازی ماشین آلات سنگین شهرداری، راهور و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استان هستیم.

علی محمد روستا از مجموعه شرکت اطمینان راهور و عقاب افشان شیراز بازدید و خواهان همکاری این شرکت با دستگاه‌های خدمات رسان استان شد.
 
وی عنوان کرد: مصمم به بازسازی و نوسازی ماشین آلات حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری؛ آتش نشانی، اتوبوس اورژانس، تجهیزات مانیتورینگ ثابت و سیار اورژانس و بحران در استان هستیم.
 
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: به همین منظور رایزنی و بازدید از مجموعه شرکت اطمینان راهور و عقاب افشان شیراز داشتم.
 
روستا عنوان کرد جهت آماده کردن زمینه‌های لازم برای انعقاد تفاهم نامه و قرارداد برای خرید و بازسازی و تبدیل به احسنت کردن ماشین آلات حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، آتش نشانی، اتوبوس اورژانس، تجهیزات مانیتورینگ ثابت و سیار اورژانس و بحران ضمن بازدید از خط تولید و کارگاه‌ها و مخازن و انبار تجهیزات یدکی نشستی در محل کارخانه با مجموعه مدیران کارخانه انجام شد.
 
 روستا افزود: با عنایت به اینکه متوسط عمر ناوگان حمل و نقل از میانگین عمر معمول (۱۰سال) بالا رفته و ۱۲ دستگاه اتوبوس در مرکز استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارد از ظرفیت این شرکت می‌توان برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده استان استفاده کرد.
 
محمدزاده مدیرعامل مجموعه شرکت اطمینان راهور و عقاب افشان شیراز هم ضمن تشکر از پیگیری‌های و بازدید معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از این کارخانه، بر آمادگی این شرکت جهت هرگونه همکاری تاکید کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.