سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار:

نقش گروه‌های جهادی در آبادانی دلوار غیر قابل انکار است

بخشدار دلوار گفت: نقش گروه‌های جهادی در توسعه و عمران و آبادانی بخش دلوار غیر قابل انکار است.

عبدالرضا عالی‌پور روز دوشنبه در نشست گروه‌های جهادی بخش دلوار اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی دلوار داشته و دارند و بویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، شاهد حضور چشمگیر جهادگران هستیم.

وی افزود: یکی از موهبت‌هایی که بخش دلوار از آن بهره‌مند است وجود پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری است که علاوه بر اقتدار نظامی و دریایی، مقری برای همراهی و همکاری و نیز خدمت رسانی به مردم عزیز بخش دلوار است.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: همراهی و عملکرد فرماندهی و گروه صادقین پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری در حوزه‌های مختلف خصوصا کمک به محرومین قابل ستایش و تقدیر است.

عالی پور، ضمن اعلام آمادگی همه نهاد‌های دولتی برای همکاری با این پایگاه در عرصه‌های خدمت به مردم خصوصا محرومین بیان داشت: انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه از قبیل آب و برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز با مشارکت در این امورات خیر، در راستای محرومیت زدایی بیش از پیش در بخش دلوار گام بردارند و شاهد خدمات بیشتر و بهتر در این عرصه باشیم.

 در پایان این نشست از دو پروژه آبرسانی و ساخت مسکن محرومین که با همکاری پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری در حال انجام هست نیز بازدید بعمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.