۶ کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی در بوشهر تعویض شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف کاهش هدرفت ۶ کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی در بوشهر تعویض و نوسازی شد.

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه‌های برسانی و تعویض لوله‌های فرسوده انشعابات در مجموع با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

وی بیان کرد: همچنین عملیات مهندسی مجدد ۵ ایستگاه پمپاژ در شهر و روستا‌های استان بوشهر با هدف ارتقا و پایداری آب شرب به مشترکین در تابستان ۱۴۰۳ در حال انجام است.

عالی ادامه داد: با گرم شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن استان به پیک بار مصرف آب در تابستان پروژه‌های این حوزه با جدیت و تلاشی دوچندان در دست اقدام است.

وی یادآور شد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌های طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که در یک سال اخیر وضعیت آبرسانی شمار قابل توجهی از روستا‌های استان را بهبود بخشیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امید است با تمهیدات اندیشیده شده استان در عبور از پیک بار تابستان همانند سال گذشته روند پایدار و مطلوبی را طی کند.

وی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر چندین آب شیرین کن استان بوشهر وارد مدار شده که پیش بینی شده این ظرفیت به افزایش پایداری آب مشترکان کمک شایانی کند.

عالی افزود: با تمام برنامه‌های پیش بینی شده برای رفع تنش آبی در استان نیاز است به فراخور کاهش نزولات جوی در سال جاری، هم استانی‌ها باید نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.