سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

وظیفه دولت رسیدگی به درخواست خانواده شهدا و جانبازان در سریعتر زمان است

خزعلی گفت: وظیفه دولت رسیدگی به درخواست خانواده شهدا و ایثارگران در سریعتر زمان ممکن است.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در منزل "ابراهیم صمدی" جانباز ۷۰ درصد استان و گفت و گو با همسرشان و تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های ایشان و دیگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: ارزش کار شهدا و جانبازان را درک کرده و قدردان اقدامات ارزشمند آنها در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در خانواده ایثارگران، این است که به این بهانه صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادهای آنها را بشنویم و به دولت انتقال دهیم و از این طریق بتوانیم فضای رسیدگی بیشتر به خانواده‌های شهدا و جانبازان را فراهم کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: جانبازان جان و وجود خود را در مسیر دفاع از کشور فدا کرده اند و صبر جانبازان بسیار زیاد بوده و گلایه‌ای نمی‌کنند.

این مسوول گفت: وظیفه دولت شنیدن حرفهای آنها و رسیدگی به آنهاست و هرکاری در توان‌ ما باشد انجام می‌دهیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن زندگی جانبازان برداریم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار، بیان کرد: جانباز معزز "ابراهیم صمدی " از جانبازان ۷۰ درصد و از پرچمداران ایثار و شهادت استان هستند و همسر این جانباز معزز چندین سال است در کنار ایشان حضور دارند.

عباس برزگر با بیان اینکه شرمنده خانواده شهدا و جانبازان گرانقدر بودیم، عنوان کرد: مشکل تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی برای جانبازان را داریم ولی این افراد هیچگاه گله‌ای نداشته اند و این امر موجب شرمندگی ما می‌شود.

این مسئول گفت: در استان زنجان ۶۰ هزار نفر عضو جامعه ایثارگری حضور دارند که ۵۰ درصد این آمار را بانوان، مادران و همسران ایثارگران تشکیل می‌دهند که این موضوع، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم خدماتی درخور شان آنها ارائه بدهیم.

برزگر با بیان اینکه جانبازان سرمایه اجتماعی ما هستند و باید بتوانیم بیشترین بهره را از آنها در بحث‌های ترویجی و فرهنگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر شهدا به درجه رفیع شهادت رسیدند از دامن مادران رشد کردند و وظیفه بانوان ما سنگین است و باید بتوانیم با یک برنامه خوب از این ظرفیت‌ها برای تربیت نسل جدید استفاده کنیم.

ابراهیم صمدی، جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد، در عملیات خیبر جانباز شدند و فاطمه صفری همسر این جانباز سرافراز از سال ۱۳۷۸ بعد از ازدواج به مراقبت از این جانباز معزز پرداخته‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.