سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت انتقال مکتب سلیمانی به نسل آینده

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همه ما وظیفه داریم مکتب سلیمانی را به نسل آینده منتقل کنیم.

محمود سلیمی در چهارمین سالگرد بزرگداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم و شهدای سلامت و تبریک میلاد حضرت فاطمه و گرامیداشت و یاد و خاطره شهید مقاومت، اظهار داشت: اقدام جنایت‌کارانه و بزدلانه تروریستی شهر کرمان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امروز روز دردناکی است، هم از جهت اینکه درگذشته حاج قاسم را از ما گرفتند و هم اینکه دیروز تعدادی از دلدادگان مکتب این شهید بزرگوار را به شهادت رساندند.

سلیمی اضافه کرد: امام خمینی (ره) بعد از شهادت شهید مطهری فرمودند بریزید خون‌ها را، اما زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید مارا ملت بیدارتر می‌شود، ما از مرگ هراس نداریم.

وی بیان داشت: دشمن با ترور‌هایی که انجام می‌دهد موجب می‌شود تا مردم ما هرروز بیدارتر شوند و اگر امروز جامعه ورزش در میادین ورزشی آرامش و آسایش دارد و اگر امروز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ورزشکاران به اهتزاز درمی‌آید تنها به دلیل امنیتی است که در نظام ما وجود دارد.


بیشتر بخوانید


سلیمی گفت: امنیت بواسطه تمام کسانی است که ما هرروز شاهد شهادت آن‌ها هستیم، امروز جوانان و ورزشکاران بدانند عشق‌بازی‌ها امروز همین کسانی هستند که رفتند و با حاج قاسم‌ها بیعت کردند و خون خود را فدای اسلام کشور اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: روح بلند حاج قاسم همواره هست و بدانید آن‌هایی که از سوی این کوردلان شهید شدند عشق‌بازی کردند و ما وظیفه داریم مکتب سلیمانی را به نسل آیندگان برسانیم.

سلیمی اظهار داشت: ایجاد امنیت از سوی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و شهدایی که تقدیم می‌کنند در هر گوشه‌ای و در هرجایی که وجود دارند ایجاد آرامش می‌کنند و احساس آرامش و احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است.

وی بیان داشت: کودکان، نوجوانان و ورزشکاران باید قدر این امنیت را بدانیم و دلیل آن همین خون‌هایی است که برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته می‌شود.

سلیمی افزود: حاج قاسم یک آرزو بیشتر نداشت و آن‌هم شهادت بود، حاج قاسم در بین ما و در حسینیه، تکایا، کوچه و بازار بود و از مردم بود و می‌شد یک منافق کوردلی درجایی آن شهید بزرگوار را ترور کند، اما شهادت حاج قاسم به‌گونه‌ای بود که باید عزیز می‌شد.

وی گفت: شهادت حاج قاسم خواست خداوند بود و خواست قلبی خود حاج قاسم برای نوع شهادت و طریقه شهادت ایشان بود.

سلیمی اظهار داشت: هرکسی در هرکجای این وطن شهید می‌شود برای همه مردم کشور عزیز است، من خطاب به همه جوانان و ورزشکاران میگویم که بروید و درباره نحوه شهادت حاج قاسم تأمل کنید.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی آرزو داشت قدس آزاد شود و مسیر این کار را هم فراهم کرد و به امید خدا این آرزو به واقعیت خواهد پیوست.

سلیمی عنوان کرد: امروز به‌نوعی در میادین ورزشی داریم می‌بینیم پرچم مقدس سه رنگ نظام جمهوری اسلامی را که در سراسر دنیا برافراشته شده است و همین مشت محکمی بر دهان دشمنان ما است.

وی به ورزشکاران و نوجوان استان و کشور توصیه کرد: مسیر و راه شهید سلیمانی را ادامه دهید و پرچم ایران را در جای‌جای دنیا برافراشته کنید و بدانید در هر میدانی هستید حاج قاسم را به یاد بیاورید و از ایشان کمک بگیرید که یقیناً حاج قاسم همراه همه ما هست و به ما کمک خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.