سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش چشمگیر ضریب حفاظتی مناطق تحت مدیریت ثمره تلاش محیط‌بانان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بخش عملکرد یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال‌وبختیاری از افزایش ۴۵ درصدی کشفیات سلاح و ۱۱ درصدی ادوات شکار و صید نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان ضمن مقایسه عملکرد ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ با سال ۱۴۰۲ در حوزه یگان حفاظت اظهار کرد: پارسال ۲۷۴ مورد پرونده تخلف زیست محیطی با تعداد ۳۶۴ نفر متخلف در استان داشتیم و امسال ۲۹۰ پرونده تخلف زیست محیطی با ۳۶۰ نفر متخلف صورتجلسه و تحویل مقامات قضایی شد.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال ۶۱ قبضه سلاح از متخلفان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد دارد. همچنین در بخش ادوات شکار و صید با ۸۲۷ مورد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشتیم.


بیشتر بخوانید


یوسف‌پور عنوان کرد: در بخش ضرر و زیان وصول شده بیش از ۲ برابر و نیم رشد نسبت به مدت مشابه پارسال بوده که رشد شاخص‌ها و افزایش آمار‌های ذکر شده نشان از تلاش شبانه‌روزی همکاران اجرایی در این استان دارد.

یوسف‌پور در پایان تصریح کرد: محیط‌بانان مدافعان خط مقدم حفاظت از عرصه‌های طبیعی استان هستند که در این راه جان خود را کف دست می‌گیرند و تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه این ماموران اجرایی در حفاظت از محیط زیست و انفال الهی قابل تقدیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.