سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف ۳۵ نقطه‌ی حادثه خیز در محور‌های استان

۳۵ نقطه حادثه خیز در مناطق مختلف استان اصلاح شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگوی اختصاصی به تحریریه خبرگزاری صداوسیما گفت: در ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های استان اصفهان، ۱۱۰ نقطه حادثه خیز شناسایی شده که ۶۷ نقطه آن مصوب کشوری است.


منصور شیشه فروش افزود: ۵۰ درصد این نقاط با اجرای طرح‌های کاهش خطر شامل شانه سازی نصب، نیو جرسی، تعمیر و تعویض پل‌ها، عملیات آسفالت و تعمیر آسفالت رفع خطر شده است.


او  ادامه داد: برای تکمیل طرح رفع نقاط حادثه خیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا اصلاح پل و نصب دوربین‌ها اجرا شود.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: محور‌های پر تردد شرق، جنوب و غرب استان لز جمله نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شود که با تکمیل اعتبارات ۵۰ درصد باقی مانده نقاط پر حادثه اصلاح می‌شود.


شیشه فروش بیان کرد: برای نوسازی ناوگان راهداری، خرید، تعمیر و نگهداری هم به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و با توجه به اینکه اصفهان معین ۹ استان مجاور است نیاز است وزارت راه شهرسازی و سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای این اعتبار را تخصیص دهند.


او با اشاره به اینکه استان اصفهان رتبه پنجم شریان‌های کشور را دارد، بیان کرد: اصفهان ۴۱۲ کیلومتر آزادراه، ۲ هزار و ۲۴ کیلومتر بزرگراه و پنج هزار و ۵۸ کیلومتر راه روستایی دارد که به دلیل شرایط خاص جابه‌جایی بار، مسافر و ناوگان حمل‌ونقل که اصفهان را به چهارراه مواصلاتی کالا و مسافر تبدیل کرده است موقعیت ویژه‌ای به لحاظ سلامت جاده‌ای دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.