سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در قزوین پرداخت شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: براساس گزارش مدیران بانکی استان، بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ بانکی پرداخت شده، اما دستگاه‌های اجرایی در معرفی طرح‌ها کم کاری کرده‌اند.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: براساس گزارش مدیران بانکی استان، بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ بانکی پرداخت شده، اما دستگاه‌های اجرایی در معرفی طرح‌ها متاسفانه کم کاری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رحمانی روز سه شنبه در نشست تبصره ۱۸ که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز همراه بود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در معرفی ظرفیت برای تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: طبق گزارش سامانه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، پرداخت‎‌ی بانک‌های عامل در این حوزه نسبت به میانگین کشوری رتبه پایین تری دارد که برای حل این موضوع مدیران بانکی باید در جلسات حاضر شده و گزارش کار ارایه کنند.

رحمانی با اشاره به دریافت کارت زرد به برخی از دستگاه‌های اجرایی این استان، تاکید کرد: بخشی از دلایل پایین بودن استان قزوین به خاطر فقدان به هنگام سازی سامانه اتفاق افتاده است، یعنی بانک تسهیلات را پرداخت کرده، اما آن را در سامانه ثبت نکرده است.

این مسئول ادامه داد: برای ارتقا جایگاه استان قزوین باید پرداخت تسهیلات در سامانه ثبت شود و اگر طرح معرفی شده شرایط لازم را نداشته باشد، طرح دیگری جایگزین آن شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم، برای جذب حداکثری اعتبارات باید دستگاه‎‌های اجرایی طرح‌های خود را هرچه سریع‌تر معرفی کنند.

رحمانی یادآور شد: با توجه به اینکه ۲ مرتبه به دستگاه‌های مورد نظر فرصت داده ایم، از این تاریخ به بعد اگر معرفی‌ها در این زمینه صورت نگیرد، ما از جا به جایی استفاده خواهیم کرد و طرح دستگاه‌های اجرایی دیگر را جایگزین می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.