معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: مردم استان می‌توانند از طریق شماره ۱۲۴ نسبت به ثبت گزارش تخلف در خصوص نانوایی‌ها به خصوص در مورد توزیع خارج از شبکه آرد اقدام کنند.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان قزوین گفت: ما حساسیت داریم که کنترل و نظارت‌ها از طریق سامانه و با رعایت موارد اجتماعی صورت بگیرد، تاکنون با استفاده از سامانه نانینو تخلفات بسیاری شناسایی و برخی از آن‌ها توسط نانوایان اصلاح شده است که لازم است از نانوایان زحمت کش بابت این همراهی‌ها تقدیر داشته باشیم.

وی بیان کرد: هم اکنون طبق رصد سامانه ۱۵ درصد انحراف داریم، با نانوایانی که کم‌فروشی می‌کنند باید برخورد شود، این برخورد با کسانی که توزیع خارج از شبکه آرد انجام می‌دهند باید به صورت جدی برخورد شود؛ پیش از این با کمک سامانه نانینو و مشارکت مردم توانستیم با بسیاری از تخلفات برخورد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین بیان کرد: با استفاده از سامانه‌های جدید امکان پایش و کنترل هوشمند تخلفات نانوایان و امکان رسیدگی آنی به تخلفات و ارسال برخط گزارشات وجود دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظارت همگانی در کاهش تخلفات قطعا اثر گذار خواهد بود، از مردم استان نیز می‌خواهیم در صورت دیدن تخلفات با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.