سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش شمال غرب در تبریز

 فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش شمال غرب در این شهر خبر داد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای مهارت آموزی با کیفیت برتر انجام گرفته است و طبق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سربازان حین خدمت مهارت کسب می‌کنند تا پس از پایان خدمت برای تامین شغل و معیشت از آن آموخته‌ها استفاده کنند.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی افزود: مسابقات در سطح سازمانی و با حضور هشت استان از منطقه شمال غرب در حال برگزاری است و از مجموع ۱۶ هزار داوطلب یک هزار و ۶۰۰ نفر به این مرحله رسیدند.

آقای مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی هم در این مراسم اظهار کرد: این مسابقات در سطح نیرو‌های مسلح به پیشنهاد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و هدف از آن نخبه پروری و استعدادیابی و استعداد سنجی نیرو‌های پویا و فعال کشور است و پرداخت تسهیلات اشتغال برای این سربازان در اولویت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این مرحله آموزش‌های نوین به سربازان داده می‌شود افزود: در ارزیابی مرحله استانی سربازان بالاترین امتیاز را کسب کردند که جای سربلندی و افتخار است و در دهه مبارک فجر از برگزیدگان این مسابقات تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام مجتبایی فر رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت: دشمنان سعی دارند مردم را به انقلاب دلسرد و به آینده کشور ناامید کنند در حالی که مردم هوشیار ایران فتنه دشمنان را نقش بر آب کردند و جوانان پر نشاط ما پای کار هستند و آینده کشور را می‌سازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.