سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان واگذاری ۱۰ معدن فارسان از طریق ترک تشریفات

فراخوان واگذاری ۱۰ معدن شهرستان فارسان از طریق ترک تشریفات آغاز شد.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این معادن در راستای رونق معادن استان و بر اساس ماده ۸۳ آئین نامه اجرایی معدن خارج از چارچوب مزایده واگذار خواهند شد.

فضل الله رحمتی افزود: متقاضیان فارسانی دارای صلاحیت‌های فنی و مالی معدن برای بهره مندی از این فرصت اقتصادی می‌توانند به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۵۲ معدن در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳۴ معدن فعال و از آن هشت ماده معدنی شامل سنگ تزئینی، ساختمان، مواد اولیه سیمان، گچ و شن و ماسه، سیلیس، خاک‌نسوز و دولومیت استخراج می‌شود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنانش به تحقق هدف اشتغال شهرستان فارسان در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: بر اساس سامانه رصد از ابتدای امسال زمینه اشتغال ۲۳۴ نفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

رحمتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعطای ۱۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی عشایری به ۱۳ طرح تولیدی شهرستان فارسان گفت: امسال ۴۶ طرح تولیدی شهرستان فارسان هم ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ دریافت کردند.

مدیرکل صمت استان تصریح کرد: ازمحل اعتبارات مشاغل خانگی هم ۷۹ طرح تولیدی شهرستان فارسان ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.