سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۵۲ طرح اجرایی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت به ۱۱۸ طرح اختصاص یافته که به‌علت موانع تنها ۵۲ طرح در استان قابل تصویب است.

حمیدرضا منتظری در هفتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات حائز اهمیت در این استان تأمین درآمد پایدار بدون اتکا به بودجه مصوب است، اظهار داشت: موضوعات به‌صورت ویژه در حوزه اعتبارات دستگاه‌های اجرایی، هزینه‌ای و اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری با همکاری استاندار پیگیری شده است.

وی افزود: مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی یک مسئله مهم است، بسیاری از استان‌ها بسته مولدسازی املاک مازاد خود را تهیه کرده‌اند و اجرای این مصوبه می‌تواند به تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های عمرانی کمک کند.

منتظری با تاکید بر اینکه نیروی انسانی عامل محرکه هر دستگاه، ارگان و یا سازمان است، اضافه کرد: این نیروی انسانی باید با تدبیر به‌کار گرفته شود، مدیران باید بدانند که تربیت، نگهداشت و ارتقای نیروی انسانی بر عهده آن‌ها است، همچنین اصلاح ساختار در دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری مورد توجه سازمان برنامه و بودجه استان قرار گرفته است، یادآور شد: درصدد هستیم تا وضعیت حقوق و مزایای کارکنان دولت را با افزایش اعتبارات هزینه‌ای بهبود ببخشیم.

منتظری بیان کرد: تصمیمات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در راستای عمران و آبادانی استان است، مسائلی مانند ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، اعتبارات مدیریت بحران، هم‌پیوندی با استان‌های ساحلی و طرح‌های پژوهشی در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: ۲۶۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به ۱۱۸ طرح در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته که به‌علت موانع تنها می‌توانیم ۵۲ طرح با اعتبار ۸۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در شورای برنامه‌ریزی مصوب کنیم و ۱۲۱ میلیارد آن نیز ملی است و ارتباطی به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ندارد، همچنین ۳۵ پروژه جدید شناسایی شده که نیازمند مجوز ماده ۲۳ است و نقطه جغرافیایی پنج طرح نیز مشخص نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.