سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل واحد خواهران کانون دانشگاهیان استان اصفهان

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان گفت: واحد خواهران کانون دانشگاهیان استان اصفهان تشکیل شد.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان اصفهان در انتخابات کانون مرکزی دانشگاهیان استان  با اشاره به آغاز بکار واحد خواهران کانون دانشگاهیان اصفهان گفت:۱۵  عضو در کانون داریم و چهار عضو علی‌البدل نیز انتخاب خواهد شد. 

 حسین مطیع با بیان اینکه این کانون بزرگترین تشکیل سیاسی کشور است افزود: نخستین باری که کانون دانشگاهیان راه‌اندازی شد در سال ۸۸ پس از فتنه و حوادث آن سال بود و از پنجم بهمن سال گذشته نیز من این مسئولیت را بر عهده گرفتم و شاخه‌های این کانون را تشکیل دادیم که البته  شاخه‌ها در دانشگاه اصفهان راه‌اندازی شده بود، اما در بعضی دانشگاه‌ها شاخه نداشتیم.

او بیان اینکه سعی می‌کنیم در صورت امکان کانون کاشان نیز به اصفهان بپیوندد گفت:در دانشگاه‌های اصفهان، هنر، پیام‌نور، آزاد و علوم پزشکی شاخه‌ها تشکیل شد و برای دانشگاه فرهنگیان نیز صحبت‌هایی با ریاست آن انجام شده، اما هنوز موفق نشده‌ایم.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان اصفهان با اشاره حضور فعال اعضای کانون دانشگاهیان استان اصفهان در تهران برای جلسه با سایر اعضای کانون کشور افزود:  از ابتدای مهر دبیرخانه کانون دستوری ابلاغ کرد که اساتید، سخنران به مناسبت آغاز دانشگاه‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه باشند که در شش شهرستان از جمله اصفهان این اتفاق افتاد و برنامه خوبی بود، زیرا ارتباط دانشگاه با محیط نماز جمعه بیشتر شد و اینکه پس از نماز گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم نیز خوب بود.

مطیع تاکید کرد: اعضای کانون برای انتخابات آمادگی لازم را داشته باشند که اساتید در صورت لزوم در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا کنند که البته این اقدام هم‌اکنون آغاز شده است.

وی اضافه کرد: حضور کانون در مجمع نیرو‌های انقلاب نیز وجود دارد و توانسته است نقش مؤثری ایفا کند و به‌رغم اینکه پنج حق رأی داریم، اما نفوذ کانون مناسب است.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در مباحث آب و آلودگی هوا اساتید این کانون حضور فعال دارند و از ظرفیت اساتید استفاده شده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان دعوت کردیم در جمع دانشگاهیان صحبت کنند که از شهردار اصفهان پاسخ مثبت داد و استاندار اصفهان نیز هنوز پاسخ نداده است که امیدوارم با پاست مثبت همراه شود.

مطیع تاکید کرد: برای مسئولیت‌های مختلف از کانون تقاضای مشورت شد که افرادی معرفی شدند و بیشتر افراد معرفی شده نیز منصوب شدند و در حال فعالیت هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.