در این بیانیه آمده است: بار دیگر جبهه کفر و استکبار عمق عناد و کینه‏توزی خود نسبت به اسلام و مسلمانان آگاه و آزاده جهان را نشان داد. توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‏الشأن اسلام گواه دیگری بر دروغ بودن ادعای جهان غرب مبنی بر احترام به عقاید انسانهاست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان همانگونه که مقام معظم رهبری در پیامی حکیمانه در این خصوص فرمودند: (( متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریكا است. سیاستمداران امریكا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را كه دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند)).

اینک که کشتی به گل نشسته نظام سرمایه‏داری بیش از پیش نزد افکار عمومی منفور گردیده و بیداری اسلامی در خاورمیانه همچون طوفانی سهمگین، پایه‏های رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه درآورده، انجام چنین حرکات نابخردانه‏ای نشانه عجز و ناتوانی نظام سلطه در مقابل جهان اسلام است.

لذا کانون دانشگاهیان ایران اسلامی واحد لرستان ضمن ابراز انزجار شدید نسبت به این حرکت وقیحانه، همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند خواستار برخورد مجامع بین‏المللی و دولتهای غربی با عاملان شیطانصفت این جنایت هستند./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.