سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسر اطلاعات سابق آمریکا: بایدن «حکم اعدام» را برای اوکراین امضاء کرد

یک افسر اطلاعات سابق آمریکا معتقد است جو بایدن با درخواست بودجه بیشتر برای جنگ اوکراین موجب تداوم قتل عام اوکراینی‌ها می‌شود.

ربکا کوفلر، افسر اطلاعاتی سابق وزارت دفاع ایالات متحده معتقد است که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، از طریق سیاست پیوستن اوکراین به ناتو، «حکم اعدام» را علیه این کشور امضاء کرده است.

افسر سابق اطلاعاتی پنتاگون در مقاله خود که در مجله نیوزویک به چاپ رسید نوشت: موضوع تصویب بودجه اضافی برای اوکراین با به تعویق انداختن قانونگذاران کنگره این موضوع به ژانویه آینده موکول شد.

کوفلر خاطرنشان کرد که صرف نظر از اینکه در ژانویه در مورد این موضوع شاهد چه چیزی خواهیم بود، سرنوشت اوکراین روشن است و آن مرگ و ویرانی بیشتر برای این کشور و خونریزی بیشتر در سال ۲۰۲۴ است.

به نوشته کوفلر، بایدن و تیمش با استراتژی خطرناک برای سوق دادن اوکراین به سمت عضویت در ناتو مسئول «درهم شکستن و نابودی اوکراین و اوکراینی‌ها» است.

وی افزود: «این (تصویب بودجه اضافی برای اوکراین) مساوی است با امضای حکم اعدام برای اوکراین. هیچ رهبر نظامی عاقل اجازه نمی‌دهد ائتلاف متخاصم بیش از هزار مایل دورتر از مرزهایش حضور داشته باشد. هیچ رهبر آمریکایی به چین یا روسیه اجازه نخواهد داد در مکزیک یا کانادا نیرو مستقر کنند.»

او در انتهای این مقاله نوشت: «با وجود این، بایدن همچنان به تلاش برای وادار کردن کنگره به اختصاص میلیارد‌ها دلار بیشتر به رژیم کی‌یف ادامه می‌دهد، گویی به آمریکایی‌ها می‌گوید که پیروزی نزدیک است.» اگر کنگره جلوی بایدن را نگیرد، قتل عام اوکراینی‌ها تا سال ۲۰۲۴ و پس از آن ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۰۲:۱۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
امام خمینی 45 سال پیش فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، و همینطور فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، البته امروز برخی پادوهای غرب و یانکی ها تمام تلاش شون رو میکنن که با طرح مسائل فرعی و شعارهای ی انحرافی و مغالطه و سفسطه و تحلیلهای آبکی، این فرمایش امام رو به حاشیه ببرن و برخی دولتهای دیگه رو بجای آمریکا شایسته ی تنفر و نفرت و انزجار و مورد خشم ملت قرار بدن و آمریکای عزیزشون رو تبرئه و تطهیر کنند و سیاست معقول و منطقی چرخش به سمت شرق رو با دلایل واهی و حوادث موردی محکوم کنن و در عوض کشورمان را هرچه بیشتر به سمت روابط کدخدا و رعیتی خسارت بار با غرب سوق بدن
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
این بایدن ضد بشر که دنیا را بهم ریخته وقوانین سازمان ملل را نقض کرده مثل سگ سقطش کنید
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکا توسط روس اکراین را ویران کرد توسط اسراییل فلسطین را ویران کرد توسط داعش سوریه را نابود کرد توسط عربستان یمن را ویرا ن کرد عراق و افعانستان را خودش ویران کرد ایران را نوسط صدام ویران کرد کویت را توسط صدام ویران کرد
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
امریکا نابود گردد