سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح آبرسانی پایدار به فرخشهر

آبرسانی پایدار به شهر فرخشهر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از خط انتقال بن بروجن برای آب شرب مردم شهرستان فرخشهر و بن گفت: این شبکه فرعی به طول یک و نیم کیلومتر آب پایدار را از شبکه اصلی طرح انتقال به نیمی از جمعیت استان به مخزن دو هزار متر مکعبی فرخشهر انتقال می‌دهد.

وی افزود: طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری شامل ۱۳ شهر و ۱۳ روستا است و با اجرا و بهره‌برداری از طرح بزرگ آبرسانی به نیمی از جمعیت استان آب به مخازن شهر‌های شهرکرد، هفشجان، طاقانک، بروجن، سفیددشت، فرادنبه و نقنه، شبکه آب شرب بن و بروجن بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: با اجرای این طرح، مشکل کم‌آبی رفع و باعث بهبود کمی و کیفی آب در این دو شهر خواهد شد و مردم می‌توانند از آب با کیفیت و پایدار برای مصارف شرب استفاده کنند.

وی ادامه داد: خروجی این شبکه آبرسانی برای فرخشهر ۹۰ لیتر برثانیه است و برای اجرای آن ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آب منطقه‌ای استان هزینه شده است.

کریمی گفت: از مزایای این طرح شامل، رفع مشکل کم‌آبی در دو شهر فرخشهر و بن، بهبود کیفیت آب آشامیدنی، افزایش بهداشت و سلامت مردم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.