سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: دست آمریکا به خون کودکان فلسطینی آلوده است

اسامه حمدان از حمایت‌های بی دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان فلسطینی انتقاد کرد.

آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی، و سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود به طوری که تل آویو از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تاکنون از تسلیحات آمریکایی بهره برده و واشنگتن تاکنون ۲ بار قطعنامه‌های پیشنهادی برای استقرار آتش بس در غزه را در شورای امنیت وتو کرده است. از این رو، سازمان‌های حقوق بشری ایالات متحده را شریک جرم اسراییل در جنایات علیه فلسطینیان می‌دانند. 

به گزارش الجزیره، اسامه حمدان، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیروت به شدت از نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و گفت: دستان آمریکا به خون کودکان غزه آلوده است. 

وی در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرد: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ هدف یا دیدگاهی نسبت به جنگ ندارد و در حال ارتکاب خطا‌های پیاپی است. 

این مقام ارشد فلسطینی خاطر نشان کرد: جنبش حماس به تمامی کشور‌هایی که با برنامه‌های نتانیاهو موسوم به مهاجرت داوطلبانه همکاری کنند، هشدار می‌دهد. ما شاهد آن هستیم که ایالات متحده شعار می‌دهد به دنبال حفاظت از جان غیرنظامیان است، این در حالی است که اسراییل را به تسلیحات پیشرفته مجهز می‌کند. تردیدی نیست که ایالات متحده شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. 

حمدان تاکید کرد: مردم فلسطین در انتظار یک آتش بس موقت نیستند بلکه آن‌ها به دنبال یک آتش بس جامع و پایان جنگ هستند. دشمن صهیونیستی به صورت دیوانه وار از استفاده از هیچ تسلیحاتی علیه مردم فلسطین دریغ نکرده است. 

وی در پایان خواستار حمایت جامعه بین المللی از آرمان‌های فلسطین و پایان کشتار مردم غزه به دست دشمن صهیونیستی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اسرائیل باید خیلی زودتر به این نکته می برد که به هر میزان کشتار و جنایت و وحشیگری و قساوت خود را بر ضد ملت فلسطین و زنان و کودکان بیگناه و یا اسرا و شهدای فلسطینی افزایش دهد نه تنها مانع شکستن قدرت مقاومت نمی وشد بلکه همچون کاتالیزوری خواهد بود که روحیه رزمندگان و ملت فلسطین را برای مقاومت و شهادت دو چندان می کند و کار را برای اسرائیل و سربازان ترسویش سخت تر خواهد نمود. در اصل دلیل افزایش کشتار ها و وحشیگری های اسرائیل عملا موجب افزایش قدرت مقاومت شده و آنها را برای نبرد تا شهادت یا پیروزی مصمم تر می کند. بدترین تدبیر نظامی غرب و اسرائیل افزایش حجم جنایات جهت ترساندن و عقب راندن حماس بود که در میدان جواب برعکس داد و روحیه جهاد و شهادت را تقویت نمود. به قول معروف حماس و مردم مظلوم غزه می گویند آب که از سر گذشت چه یک وجب چه چند وجب.
این مسیر قطعا با شکست اسرائیل تمام خواهد شد زیرا حداقل 2 میلیون و 200 هزار ساکن غزه و شاید چند میلیون مسلمان دیگر در سراسر جهان یا به پیروزی و یا به شهادت در این مسیر و آرمان فکر می کنند و تا زمانیکه به یکی از این دو گزینه دست نیابند از نبرد کوتاه نخواهند آمد.
حال باید پرسید که اسرائیل و غرب آماده مقابله با این همه انسان شهادت طلب هستند؟؟ و آیا می تواند همه آنها را شهید نماید یا مجبور میشود تسلیم اراده این ملت مقاوم شوند؟؟