ارتش رژیم صهیونیستی از دستگیری خالده جرار در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

همزمان با توحش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه که تاکنون نزدیک به ۲۱ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده است، تل آویو به طور گسترده عملیات‌های نظامی خود را در کرانه باختری نیز به انجام رسانده است که طی آن ده‌ها نفر کشته و بیش از ۴ هزار نفر دستگیر شده اند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد خالده جرار، سیاستمدار برجسته زن فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرده است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی تل آویو آمده است: خالده جرار به همراه سایر فعالان در حزب چپگرای وی به دست ارتش اسراییل دستگیر شدند. 

جرار ۶۰ ساله یکی از چهره‌های برجسته جبهه مردمی برای آزادی فلسطین محسوب می‌شود که پیش‌تر در اکتبر سال ۲۰۱۹ نیز دستگیر شده بود و تا سپتامبر سال بعد بدون برگزاری جلسه دادگاه زندانی و سپس آزاد شد. 

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای با تایید دستگیری خالده جرار، اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی امروز عملیات گسترده نظامی برای دستگیری رهبران گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری انجام داد. با این حال، این دستگیری‌ها باعث شکسته شدن اراده مردم فلسطین نخواهد شد. 

پیش از عملیات هفتم اکتبر از سوی جنبش حماس، ۵ هزار زندانی فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند بودند. با این حال، از زمان آغاز جنگ در غزه شمار زندانیان فلسطینی در بند اسراییل به نزدیک ۱۰ هزار نفر رسیده است.

برچسب ها: فلسطین ، نوار غزه ، جنگ غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار
آخرین اخبار